Schaebens Schoko Maske Recenzija

Cokoladne palete,cokoladni gelovi za tusiranje :) I  na redu su cokoladne maske za lice.
Zahvaljujuci divnoj prijateljici probala sam cokoladnu masku.

Sadrzi 15 ml. Sasvim je dovoljna za  jednu upotrebu.
Mozete je koristiti i do tri puta nedeljno.
Uglavnom maske koje isprobam po prvi put,mene ili oduseve ili razocaraju.
Maska me je definitivno ocarala :) u pozitivnom smislu.
Mnogi su je i probali,kazu da je jestiva i slatka.Toliko daleko ne bih isla :)
Tekstura:lepljiva,kremasta,gusca,kao cokoladni puding.
Posle, 10-15 min. Mozete je ukloniti sa lica.Posto je formula poprilicno lepljiva,zahteva da se potrudite oko umivanja.Ali vredi ,zaista.
Miris je blago cokoladni.Prijatan.
Omeksava kozu.Bogato je nahrani i hidrira.
Meka i glatka je na dodir.
Savrsena je za suvu kozu.
Moja koza i ako je masna,odgovarala mi je formula,verujem da bi suvoj kozi vise znacilo i pomoglo.
Masku sam dobila,ne znam da li je ima i kod nas u prodaji.Svakako je vredi probati.Savrsena je.


Коментари

Популарни постови