Revolution - Essential Shimmers palette

Uvek se radujem,kad pisem o necemu sto volim :)
Palete sa senkama su moja slabost.
Danas vam predstavljam : Revolution Essential Shimmers paleticu .
Sigurno su mnogi vec pisali o njoj,zelim da `cujete´i moje misljenje.
Drago mi je, sto je sada dostupna u radnjama, Alexandar Cosmetics-u.

Ambalaza je plasticna,solidna plastika je u pitanju.
Sa providnim gornjim poklopcem.
Mozda ce nekom delovati jeftino,bas iz tog razloga.
Lako se isprlja,ostavlja otisak prstiju.
Ukupno ima 14 grama.
Na poledjini svakako pise i gramaza,sastav i rok upotrebe.
Po meni, vrlo pristupacna paleta.

Nalaze se 12 simerastih nijansi.I pravo zadovoljstvo je raditi sa njima.
Jednostavne za kombinovanje,kako za dan tako i za vecernje varijante.
Kako ko voli.
Simeraste nijanse uglavnom koristim na pokretnom kapku.
Lako se blenda.Blago se truse,nista drasticno.
Dobra pigmentacija,mada tamnije nijanse imaju ipak intezivniju.Priznajem :)
Ako zelite jacu pigmentaciju,koristite ih sa mokrom cetkicom.
Medjusobno se boje savrseno uklapaju.
Postojne su ,sasvim solidno.Vremenom gube na intezitetu.
Tekstura je prijatna,svilenkasta.
Usko su poredjane nijanse,meni to ne smeta.Cetkica ima sasvim dovoljno prostora.

Na trzistu je dostupno desetak razlicitih paleta.
Kako simerastih,tako i mat.Za svakog po nesto,ali bukvalno.
Ako volite kvalitetne palete ,pritom i pristupacne,necete pogresiti pri odabiru ni malo :)








Коментари

Популарни постови