Eos Balzam za usne

Najpopularniji balzam,napokon je dosao na red :)
Dugo ga imam,testiran je sa uzivanjem.Balzami su moja slabost.

Kuglice raznih boja,privlace paznju specificnom ambalazom.
Svi mi koji smo skupljaci istih,jedva smo cekali da isprobamo to malo slatko cudo :)
Cim se pojavio u prodaji u dm i bez obzira na cenu ,morala sam da kupim. :)
Moj izbor je bila Jagoda.
Prvo sto me je zanimalo to je definitivno miris.Apsolutno nema miris na jagodu.
Priznajem,razocarala sam se.Ocekivala sam fantaziju od mirisa.
Pa se pitate,cemu tolika fama o Eosu.
Dopada mi se,sto nije lepljiv,tezak na usnama.
Vrlo lagana formula.
Savrsen da se koristi kao podloga pre nanosenja ruza.
Mada za tu svrhu,svakako mozete koristiti bilo koji balzam a pritom i pristupacniji.
Pruza usnama blagu hidrataciju.Za jako ispucale usane,nije najbolje resenje.
Nije nesto sto vam je neophodno.Jedino,ako ih skupljate,naravno ako ste kolekcijonar :)
Balzam je bogat vitaminom E. 100 % je prirodan.
Bez glutena,parabena,i vazelina.
Jedino mi se pakovanje dopada.Bicu,kao i uvek iskrena.
A na vama je da li zelite da izdvojite novac,isprobate " famozni " balzam za usne :)




Коментари

Популарни постови