Essence glitter On glitter Off Peel off nail polish

Skoro svaka zena voli sljokice,i ja sam jedna od njih.
Uvek me sputava pomisao koliko mi je potrebno vremena da ih skinem.
Lako odustajem od istih bas iz tog razloga.
U poslednje vreme koristila sam gel lak,uvek su sljokice bile prisutne.
Na svu srecu Essence je osmislio novu formulu.
Nov nacin kako da u jednom potezu skinemo tj.oljustimo lak.

Lak ima 8 ml.
Cetkica nije siroka,ali jednostavno i brzo se aplicira.
Manu bih navela sto se dugo susi.
Nanosi se u dva sloja.
Prepun je sljokica.
Dodirom se oseti da je hrapav na noktu.

Slikala sam na dnevnom svetlu.
02 Razzle Dazzle
Pronadjite odgovarajucu nijansu,uzivajte u sljokicama :)

Preporucujem da probate,naravnoo ako volite sljokice.
Skida se prilikom ljustenja.
Nema acetona,stedi vreme.
Miris je drugaciji,nije kao tipican lak.

Moja ploca je masna,nemam srece da mi lak traje po pet dana.
Isti je slucaj i sa ovom formulom.
Plus ako radite kucne poslove,brze se skine.
Ako perete sudove,prilikom kupanja,skida se sam u vodi.
Sve to zavisi od vasih noktiju,ne mora da znaci da ce se isto ponasati.
Ali maximalno traje dva dana,u mom slucaju.
Kiss.

Коментари

Популарни постови