Macadamia No Tangle Brush & Macadamia Natural Oil

Započeću sa ćetkom za kosu.Imam je baš dugo.Sećam se kad se digla prašina :) i svi su pričali samo najbolje o njoj.Rešila sam da je kupim i da se uverim i sama zašto je toliko dobra i hvaljena.
Sam izgled četke meni se iskreno ne dopada a ni boja :) ali vremenom sam je zavolela u svakom smislu.
Četka je namenjena za lakše raščešljavanje kose kako mokre,tako i suve kose.Uglavnom svi se mučimo kada nam je mokra kosa a sa ovom četkom nema muke :) Specijalno je dizajnirana da eleminiše i spreči lomljenje kose,i zaista se primeti razlika kada češljam kosu sa (običnom četkom) i sa njom.Za kratko vreme postala je moj favorit,a ostale četke više ne koristim,pale su u zaborav :)
Macadamia prirodno ulje za kosu kupila sam sasvim slučajno,trebalo mi je ulje,želela sam da isprobam nešto novo što do sada nisam koristila.
Macadamia ulje je tretman za obnavljanje kose.Hrani kosu,lakše je račešljavam,ne čini kosu masnom,što je veliki plus.Koristi se na mokroj i na suvoj kosi.Piše da prilikom farbanja možete dodati par kapi u farbu,tako dodatno hranite kosu.Što se tiče mirisa,divno mirišeee :) Uzivala sam i u mirisu, i kako je negovao krajeve kose.Moja iskrena preporuka za ovo divno ulje.

Коментари

Популарни постови