NYX Soft Matte Lip Cream & NYX Butter Gloss

NYX Matte Lip Cream-Kremasti sjaj za usne,kada se osuši potpuno je mat.
Moja nijansa je Tokyo.Prvo što osetite je predivan sladunjav miris,miris Vanile.
Dopada mi se i aplikator,pakovanje je malo,praktično za tašnu,sa mat čepom.
Nijansa je Pink,previše hladna nijansa.Dolazi u više različitih boja,svaka nosi naziv nekog grada.
Što se tiče moje nijnse,mislim da sam pogrešila ja više volim toplije nijanse.
To što je najbitije kod ovog sjaja,usne moraju biti negovane.
Primeti se svaka linijica na usnama,ističe suve delove.
Kada je u pitanju ova nijansa:nije dugotrajan,ne skida se ravnomerno,već u pečatima.Zato sam se zadržala samo na ovoj nijansi.Na usnama se teško slika,iz tog razloga nisam radila ni svoč.
Iskreno,više sam nade polagala što se tiče sjaja,malo sam razočarana.
NYX Butter Gloss-Nijansa Merengue prelepa Pink nijansa sa podtonom ljubičaste boje, topla za razliku od prethodnog Mat Sjaja.
Prelepo miriše,jedan od boljih sjajeva za usne koje sam probala.Nemate osećaj lepljivosti kao kod ostalih,..Pigmentacija divna,dugotrajan je.Takodje je malo praktično pakovanje,aplikator je savršen.
Dolazi u 12 nijansi mozda i više :) Pronadjite neku nijansu za vas. Odlični su zaista :)

Коментари

Популарни постови