Aussie / Volume - Sampon

Aussie,novi brend kod nas,na nasem trzistu.
Poznat u svetu.
Dolazi iz Australije.
Skoro sve strane blogerke,koriste i hvale njihove proizvode.
Da li su hvaljeni sa razlogom ili je marketing ucinio svoje  :)
Veliko je pitanje!
Naravno da sam zelela da probam i definitivno sam znala da ce prioritet biti sampon.
Njihova poznata maska je 3 minute Miracle Reconstructor.
Iskreno,maska me ne privlaci.
Nemam,poseban razlog zasto nisam probala tretman za kosu.
Volim sampone koji pruzaju volumen.
Verovatno iz razloga zato sto mi je preko potreban :)
Kosa mi je tanka,slaba.
Skalp masniji.
Zahtevna kosa u svakom slucaju.
Zelim da podelim sa vama iskustvo i da li je zaista vredan paznje.

Zelim prvo da pohvalim,ambalazu.
Dopada mi se.
Privlaci paznju.
Zastiti znak na bocici je kengur :)
Pakovanje je od 300 ml
Ne bavim se sastojcima,tvrde da su dobri...
To su :ulje avokada,makadamije,eukaliptus.
Tekstura je svilenkasta,kremasta,pruza bogatu penu.
Mala kolicina je potrebna,bukvalno mala.
Peni neverovatno.
Dugo mi traje iz tog razloga.
Nemam naviku da koristim jedan isti sampon,vec ih menjam,rotirm.
Ne zelim da se kosa navikne,ne zelim da mi dosadi miris.
Ali sto se tice mirisa,fantastican.Toliko je poseban,recima ne mogu opisati.
Odusevljena sam,zadrzava se na kosi.Za pohvalu.
Sampon predivno reaguje na mojoj kosi,ne masti,ne iritira skalp.
Pod prstima pruza osecaj mekoce,i cistoce.
Sto se tice glavne stavke "volumen" Ne pruza definitivno.
Ako je to jedini razlog,da bi probali...Nije resenje :)
Nisam ni ocekivala volumen,iskreno.
Za volumen je potrebna dobra cetka i fen :)
Najiskreniji odgovor.
Sto se tice cene,preskup je po meni.
Bolje kupiti kada je na popustu,a ne po punoj ceni.
Zasto mi se dopada:Miris je glavna stavka,i zato sto ne masti skalp.
Svidja mi se osecaj ciste kose koji pruza.
Da li bih kupila ponovo,veliko mozda :)
Razlozi su vec spomenuti.
Mislim da ne zasluzuje takvu pompu i paznju.
Nije najsavrseniji sampon,i ako po meni ima najsavrseniji miris.To priznajem.
Ako imate iskustvo sa istim,pisite.
Bice mi drago da cujem i vase utiske.
Kiss :)













Коментари

Популарни постови