Avon - Clear Skin / Bubble Cleanser

Volim umalice,razne sam koristila,razlicitog brenda.
Generalno ne volim da koristim iste proizvode.
I kada je kosa u pitanju,pogotovo za lice.
Trudim se uvek nesto novo da probam.
Imam masnu kozu,pa samim tim to su prozvodi namenjeni za masno lice.
Ne koristim sve i svasta,uvek osluskujem sta to mojoj kozi prija.
Privukla me je umivalica od Avona.
Nikad do sad nisam koristila u vidu pene.
Zanimljiv princip koriscenja,po malo i zabavan. :)
Privlaci me sto je drugacija tekstura.
Zelim sa vama da podelim iskustvo,i kako se proizvod pokazao na mojoj kozi.

Osvezavajuca pena za ciscenje lica.
Ima plasticno pakovanje,na vrhu se nalazi pumpica koja lepo dozira.
Ima, 150 ml.
Dovoljna je jedna ipo pumpica.
Nanosite penu na dlanove,jednostavan princip koriscenja :)
Namenjen za svakodnevnu upotrebu.
Sadrzi:salicilnu kiselinu,koja pomaze u borbi protiv bubuljica.
Sa mikro cesticama i vitaminom E .
Miris mente dominira.
Zbog mirisa mentola,potrebno je izbegavati podrucje oko ociju.
Hoce da zasmeta,mada nista strasno.
Ostavlja kozu cistom i osvezenom.
Namene su da prodire u pore,pomaze kod problematicne koze.
Sto se tice mojih pora,promene bitne nema. :)
Drzi kozu pod kontrolom.Cisti,osvezava,neguje.
Ujedno otklanja i ostatak sminke.
Skinem sminku sa ociju,puder u potpunosti se skine tokom umivanja.
Sto je dodatni plus i pozitivna strana.
Za masnu kozu je idealan proizvod.
Mada nije navedeno da je namenjen za suvu kozu.
Cula sam da je pojedinim osobama sa suvom kozom zasmetalo.
Ako imate kombinovanu ili masnu kozu,kao ja...
Isprobajte.zaista vredi.












Коментари

Популарни постови