Farmasi BB krema - Light to Medium

Kada bi neko trazio savet,sta je to sto bi trebao da proba kad je Farmasi u pitanju.
Po meni,to su definitivno tecni puderi i klasican mat ruz.
Drugom prilikom i on ce doci na red. :)
Pored omiljenih paleta,u poslednje vreme volim da testiram tecne pudere.
Farmasi BB krema je zasluzila recenziju.
Uvek volim da podelim sa vama utiske o kvalitetnim proizvodima.
Ako volite takvu vrstu formule.
Sigurna sam da ce vas oduseviti.


Tonirana krema dolazi u plasticnom i zanimljivom pakovanju.
Ima 50 ml. Odlicna kolicina za jedan proizvod,koji koristimo svakodnevno.
Odlucila sam se za nijansu : Light to Medium
Sadrzi:Ulje makadamije,vitamin B3,kolagen,arganovo ulje,proteini svile.SPF 15
Ne bavim se tematikom o sastojcima,navodno nije najidealniji po tom pitanju.
Hidrira kozu,pruza prirodan sjaj.
Smanjuje sitne bore,usporava starenje koze.Nezacepljuje pore.
Lagana formula,fino izjednaci ten.
Vise nego solidno prekriva nepravilnosti.
Ten deluje blistavo i zdravo.
Lako se nanosi,uglavnom to cinim prstima.
Po meni na takav nacin ima jacu prekrivnu moc.
Pogodan za kombinovanu i masnu kozu.
Miris je lep,specifican.
Odusevljena sam formulom i kakav lagan osecaj pruza.
Preporuka od <3

Коментари

Популарни постови