Golden Rose/Longstay - Liquid Matte - Tecni Ruz

Znam da su mnoge devojke odusevljene,tecnim mat ruzevima.
Ja sam jedna od njih. :)
Posle prvog koriscenja,imam pozitivno misljenje.
Golden Rose,kao brend u poslednje vreme sve vise koristim.
Imacete priliku da citate i o drugim njihovim novitetima.
Svakako su dobri,zasluzuju da se pise i o njima.

Prva nijansa koja mi je privukla paznju br. 03
Najcesce sam je koristila,vrlo je nosiva,za sve prilike.
Mauve nijansa.

Druga nijansa je destka cuvena.
Hladna,vrlo neobicna,specificna sivkasta nijansa.
Da nisu svi pricali o njoj,ne verujem da bih je sama primetila
Apsolutno me ne privlaci.
Morala sam da je isprobam,cisto iz znatizelje.
Slabo koriscenja samostalno,mesala sam sa drugim nijansama,olovkama.
Ne svidja mi se,nije moj stil. :)

Treca nijansa,broj 21.
Tamno ljubicasta.
Podeseca na 03. Samo podeseca :)
Idealna je za vecernje varijante.
Najmanje je koriscenja,mada je prelepa.

Izgled pakovanja je odlican,kvalitetan.Ima,5,5 ml.
Aplikator nije klasican deblji sundjer,vec tanji i pljosnat.
Lako i precizno se apliciara.
Formula je poprilicno tecna,pocetnici oprezno,polako nanosite proizvod.
Bolje iscrtati olovkom oko usana i bez problema se nanosi.
Brzo susi,pretvara u potpunu mat formulu.
Tvrde da je: Dugotrajan,ne preslikava se,otporan na poljupce,obogacen je vitaminom E.
Slazem se da je dugotrajan,ako koristimo svakodnevno isusice usne.
Ne treba preterivati. :)
Hoce malo da se preslikava,sve zavisi od nijanse.
Miris me podseca na vanilu,malo intezivniji miris,za moj ukus.
Pigmentacija je savrsena,potpunu prekrivenost pruza u jednom potezu.

Nijanse su : 21,10,03.
Svoc je slikan na dnevnom svetlu.
Kiss.









Коментари

Популарни постови