Maybelline - Fit Me / Matte Puder Tecni

Nema potrebe da se "hvalim":) koliko volim tecne pudere.
Cini mi se da ih skupljam u poslednje vreme.Hmm...
Maybelline, zaista ima dobre proizvode,medju njima su i puderi.
Puder je tu,da prekrije nepravilnosti,da izjednaci ten.
Mada vise pruza "sigurnost"
Svako od nas koristi puder prema tipu koze i boji tena.
Dobar blistav ten,duge trepavice,iscrtane obrve i savrsen karmin.
Nije to recept za srecu,ni slucajno!
Sminka nas samo dodatno oraspolozi,mene,da :)
Nekom pruza samopouzdanje.,i to je OK.
Za mene je sve to dobra zabava.
Kao i testiranje proizvoda.
Nadam se da ce vam recenzija "pomoci"
Na neki nacin :)
I koristiti pri odabiru pudera.

Ambalaza je vrlo zanimljiva.
Polu-providna.
Kod ambalaze (tube)
Ne dopada mi se sto nema pumpicu,i kad otvorim cep,proizvod curi.
To bih navela kao manu.
Ima 30 ml.Standarna kolicina.
Na svakoj tubi pise broj.
Upecatljivo deluje.
Dostupne su sest nijanse.
I ako sam se odlucila za nijansu: 115. ( Ivory)
Za leto je savrsena :) pogotovo,kad potamnim.
Malo tamnija nijansa ali neutralna.
Nema rozi podton.To je bitno.
Tekstura je : vrlo tecna,vodenasta.To je najbolji opis.
Uglavnom puder,nanosim na ruku,primecujem koliko je tecnija od drugih.
Curi po ruci,razliva se.
Namenjen je normalnoj ka masnoj kozi. (Kakva je moja)
Pruza srednju prekrivnu moc.
Nepravilnosti ne prekriva,definitivno.
Nadogradiv,sa dva sloja,vise mi se svidja.
Lagan,nije tezak na kozi.
Susi se u mat,ali prirodno deluje.
Za svaki dan je savrsen.
Puder fino izjednaci ten.
Obogacen je novom formulom.
Ima efekat prekrivanja pora,nisam primetila da i po tom pitanju "radi"
I ako imam izrazene pore.
Daje svezinu kozi.
Ne pruza izgled, kao sa reklame :)
Ne bih da se lazemo.
Ko ima problematicnu kozu,i ako zelite savrseno prekrivanje,
I tezite ka tezim puderima,nije za vas.
Po meni jedan od boljih pudera.
Razlog.zato sto je lagan,mat ali umereno mat.
Ne deluje da imam masku.
Odgovara mi u potpunosti.
Dugotrajnost je savrsena.
Svaki puder,setujem obavezno.
Sve zavisi od vase koze,moja koza je bas masna.Pa,moram.
I ako nije potrosen,znam da bih ponovo kupila,to zasluzuje.
Ako se i vama svidja,podelite vase utiske.
Kiss. :)












Коментари

Популарни постови