Essence / Make me brow mascara

Essence,kao brend izuzetno volim.
Moju kolekciju krasi: maskara,ruzevi,razne paletice,mono senke,bronzeri.
Mogu do sutra da nabrajam :)
Proizvodi su pristupacni,kvalitetni.
Gel maskara za obrve,takodje je ispunila moja ocekivanja.

Neko voli prirodne,neko naglasene,tetovirane obrve.
Veoma bitan detalj na licu.Svakako.

Proizvod dolazi u plasticnoj ambalazi.
Dostupne su dve nijanse.Tamna i svetla.
Odlucila sam da isprobam (taupe) nijansu,namenjena za plavuse.
I nisam pogresila. :)
Nijansa je: Blondy brows
Aplikator je u vidu cetkice.
Cetkica je mala,precizna.
Formula sadrzi:Mala vlakna,koje popunjavaju prazninu.
Gel pruza:punocu,oboji,definise obrve.
Pigmentacija je odlicna.
Postojan,dugo pod konac drzi obrve :)
Gel pruza prirodan izgled.
Obrve popunjavam senkom,najmanje olovkom.Stvar navike.
Kada prvo popunim sa senkom,na kraju definisem sa gelom.
Kao zavrsni sloj.
Lepo ih zagladi,dodatno izblenda senku.
Popuni nedostatke.
Na takav nacin,obrve deluju intezivnije.Malo, naglasene.
Sam proizvod,potpuno prirodno deluje.
Proizvod,vredi probati.
Nemam vremena da svakodnevno koristim.
Za posebne prilike,uvek je obavezan.





Коментари

Популарни постови