Bioten / Anti - Ageing Hand Cream

Nisam zaludjena negom kada su ruke u pitanju.
Zahtevna sam,ne prija mi svaki miris.
Ne volim kada je krema ekstremno masna ili teska.
Od kreme trazim da pruza blagu hidrataciju,da ima suptilniji miris.
Da ne cekam satima da se krema upije,da imam slobodu u rukama.
Inace, ako je suprotno od toga necu ni koristiti. :)
Zelim sa vama da podelim iskustvo sa Bioten kremom.
Ako ste zahtevni kao i ja ,mnogo birate :)
Imate moju preporuku.

Bioten krema je sa Anti - Ageing efektom.
Tvrde da je 100 % prirodan proizvod.
Obogacen sa ekstraktom smokve.
Sadrzi uv filtere, i Pro - Elaskin.
Ekstrakt smokve:Pruza negu,regenerise kozu.
Pro-Elaskin:Povecava elasticnost tkiva,sprecava pojavu tamnih fleka.
Nije previse masna,brzo se apsorbuje,upije.
Tekstura je srednje gustine,lagana,razmaziva.
Kao na vodenoj bazi.
Izuzetno prijatna.
I prvi sastojak je voda,glicerin...
Ne bavim se tematikom o sastavu.
Miris je intezivniji,ali prijatan.
Zadrzava se poprilicno nakon nanosenja.
Sva sreca miris je podnosljiv.
Ruke su neznije na dodir,prijatna formula.
Hidrira kozu,neguje.
Svaku kremu koristim uvece,pred spavanje.
Ujutru se primecuju rezultati.
Mada,moram da napomenem,nemam suve ruke.
Kremu koristim preventivno.
Vise nego korektan proizvod.
Dopada mi se pakovanje,ima olaksavajuc princip otvaranja.
Prva #biotensoskrema odusevila me je.
Samim tim ocekivala sam da pruza isti efekat.
Trenutno je favorit,koristim je svakodnevno.










Коментари

Популарни постови