Ziaja krema na bazi ekstrakta krastavca

Kada je nega lica u pitanju,ne mogu puno da biram :)
Imam masnu kozu,osudjeni ste da koristite nameske kreme.
Uvek se divim svim zenama sto koriste razne kremice,u fazonu daj sta da das.
Moje lice je na neki nacin zahtevno.
Izuzetno je masno.
Najbitnije da poznajete svoju kozu,da sami osluskujete sta vam odgovara.
To se sve nauci vremenom.
Ako imamo isti "problem" moji postovi bice iskljucivo namenjeni masnoj kozi.
S'vremena na vreme pisacu sa kojim sam kremama zadovoljna,sta bih vama preporucila.

Jedna od njih je Ziaja namenjena masnoj,kombinovanoj i normalnoj kozi.
Ambalaza je plasticna,jednostavna,ima 50 ml.
Tvrde da je bogata i hranljiva krema,sadrzi hranljive sastojke.
Na bazi ekstrakta krastavca.
Vraca vlaznost,dodatno hrani.
Stabilizuje rad lojnih zlezda,smanjuje preterano lucenje masti.
Uklanja pigmentske mrlje i diskoloracije i ujednacava ten.
Ima efekat hladjenja.
Sastojci su :Voda,Izopropil-palmitat,Pantenol,Ekstrakt krastavca.

Moje misljenje i konacan utisak.
Vrlo lagana formula,nemasna.
Pogodna za kombinovanu i masnu kozu.
Mala kolicina je potrebna da bi aplicirali.
Koristila sam je i u letnjem periodu,nije teska.
Zaista ne masti,hrani kozu.
Miris je sasvim ugodan,oseti se krastavac.
Imam pozitivno iskustvo,prijatna na kozi.
Koristila sam je pred spavanje,nisam se budila sa izrazenom masnocom na licu.
Brzo se upije,nema lepljivu teksturu,sto je bitno.
To nije krema koja ce zauvek da resi problem koji imate.
Dovoljno je sto pruza hidrataciju,nije izazvala bubuljice i nuspojave na svu srecu.
I cena je simbolicna.
Nemam naviku i ne volim da koristim uzastopno jedan isti proizvod.
I ako postoji mogucnost da bih je ponovo koristila.













Коментари

Популарни постови