Ingrid / Mat Bronzer

Verovatno primecujete da bronzere volim.
Uzivam u istim.
Bronzer,pruza toplinu,upotpuni celokupni makeup.
Ne treba preterivati,bolje biti umeren.
Mada o ukusima ne treba raspravljati.
Neko vise voli toplije,neko hladnije tonove.
Neko vise simer ili mat.
Ingrid u ponudi ima obe varijante.
Nasiroko je poznat "gospodin" sa slike.
Vecini je favorit.
I jedva sam cekala da probam.
Nadam se da delimo isto misljenje,ko vec uveliko koristi bronzer.
Drago mi je sto imam pozitivno iskusto,zelim i sa vama da podelim.

Ingrid bronzer je vrlo specifican,pre svega zbog gramaze,ima 25 gr.
Drage dame,ako ne gomilate sminku, kao ja...
ako ste u potrazi za bronzerom,ni za sto godina necete potrositi.
Uzivo deluje jos glomaznije,ne salim se.
Apsolutno nije malo pakovanje.
Prepoznatljiv je po (ruzi) kao i ostali Ingrid proizvodi poput rumenila,hajlajtera.
Dopada mi se vizuelno.
Pakovanje je sasvim solidno,poklopac providan,logo sa imenom brenda primetan.
Dostupna je jedna nijnsa,ne mozete da pogresite.
Tekstura je malo praskasta,blago se trusi.
Sve zavisi i od kvaliteta cetkice.
Slabe pigmentacije,suptilan,lagan.
Mada,nadogradiv.
Lepo se blenda.
Savrsen za dan,savrsen za posao,fakultet...
Idealan za pocetnike.
Ko generalno ne voli intezivne nijanse.
Lepa mat formula,topla braon nijansa sa zutim podtonom.
Ne skida se brzo.
Moze da posluzi i kao rumenilo,zaista je univerzalan.
Takodje,mozete koristiti i kao senku za (pregib)
Zao mi je sto se svoc ne vidi,na dnevnom svetlu sam slikala.
Prva fortografija je uspesnija,oslikava kako bronzer zaista izgleda.
Nadam se da je post od pomoci :)
Kiss.













Коментари

Популарни постови