Carmex - balzam za usne

Napokon je na redu i moj omiljeni Carmex balzam :)
Javno sam se vec pohvalila da sam zavisnik,da obozavam sveee...mazalice za usne.
Svaki put se radujem novom balzamu,kao dete :)
Jedan od boljih koji posedujem je definitivno ljubimac sa slike.
Nisam ocekivala nista,mada znam koliko je hvaljen,na listama je jedan od boljih.
Kako u svetu,tako i kod nas.
Drago mi je sto pozitivno iskustvo,mogu da podelim sa vama.
Savrsen je sada u zimskom periodu,preporuka u pravo vreme stize.

Dostupan je u teglici u stiku,tubi.
Klasican,brusnica i visnja.
Kod nas se pojavio, prvo u dm-u.
Jedino je bio u tubi i u teglici.
Proizvod u tubi ni malo ne privlaci,jedina opcija je teglica.
Tekstura je poput voska,zute boje.
Tvrdja tekstura,ne razliva se.
Po meni je fantasticno.
Pri otvaranju dominira miris mente i vanile,prijatan i sladunjav miris.
Mozda ne za svakog privlacan.Za mene je zaista,divan.
Sa razlogom je hvaljen.
Resava problem ispucalih usana,preko noci.
Posto je pakovanje u teglici,koristim iskljucivo za kucnu upotrebu.
Kako drugacije nanositi proizvod,ako ne prstom.
Sva sreca,pa su sad dostupne razne varijante,izaberite sta vam vise odgovara.
Apliciranjem pocinje hladjenje i blago peckanje.
Volim taj osecaj,prija mi.
Omeksava,hidrira,vraca u prvobitno stanje.
Spremne su za omiljeni ruz,za socne poljupce :)
Volim mat tecne ruzeve,svi dobro znamo,koliko je nezahvalna formula.
Nega je vrlo potrebna posle koriscenja istih.
Isprobajte <3
Kiss.








Коментари

Популарни постови